torsdag 21. januar 2010

Uke 3 - torsdag

Feil og mangler :-)

Sist lørdag veide jeg "bare" 82,0 kg på badevekta, og i dag morges viste den 83,9 kilo. Hvis jeg skal ta det bokstavelig (eller numerisk?) så har jeg gått opp 1,9 kg denne uka og hvorfor i all verden har jeg det?

Småspising om kvelden: Har lett for å smøre ei bunke med flatbrød og kose meg med. Holder meg unna smør og oster pga. laktose, men det kan være litt kjøttpålegg, majones, kaviar, osv. Dette må jeg kutte ut.

Har vært i klubb og spist suppe og brød og drukket vin. Det hjalp vel ikke for vekta akkurat.

Jobbet overtid to kvelder og spist pizza på jobb. Tok jo piller for laktose, men pizza er jo ganske mektig og fett.

2 esker med mokkabønner. Det hadde jeg nesten glemt.

Analysen viser at feilen fullt og helt er på min side. Og i morgen skal vi ut med noen venner. Da blir det nok både mat og drikke. Nei, vekt er i grunnen ikke noe å skryte av denne uka. Synd, for etter planen så skulle jeg ha gått ned 1/2 kg denne uka. Kanskje jeg klarer å ta det igjen neste uke? Er jeg nede på 81,noe da tro?


Slutte med flatbrødspising om kvelden Slutte med flatbrødspising om kvelden Slutte med flatbrødspising om kvelden Slutte med flatbrødspising om kvelden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.