mandag 1. februar 2010

Uke 5 - mandag

Det er intet nytt under solen..
Vekta står bom fast, hva skal jeg nå finne på?

Har ikke tatt noen bilder og heller ikke skrevet opp hva jeg har spist, men dagens husker jeg jo:
Frokost: 1/2 skive grovt brød m/salatblad og kyllingbryst
samme til lunsj
og samme på ettermiddagen
1 eple
middag: ca 1 kyllingbryst + 3 flatbrød
Planer for kvelden: ingen utskeielser...?

All kyllingen skyldes at jeg stekte opp noen kyllingfileter i går kveld for å ha noe til niste. Hadde egentlig planlagt en salat, men føler at det blir så skrekkelig tørt uten rømme. Kuttet ut meieriprodukter for noen uker siden pga. mistanke om laktoseintoleranse eller noe. Det føles bedre uten, men begrenser matutvalget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.