søndag 28. februar 2010

Januar og februar

Dette ble nærmest ingenting. Jeg kan vel heller bare si meg fornøyd med at jeg ikke har gått opp i vekt.

Skal jeg komme videre så MÅ det skjerpings, men hur?

Nå har jeg lagt mer og mer over til lavkarbo, men uten store fettmengder.

En typisk dag er det med to matpakker på jobb, bestående av en god salat med mye kjøtt (eller kylling) og en boks med oppkuttet honningmelon. Det er så godt.. selv om det gir en del karber.

Middag er stort sett litt kjøtt eller fisk pluss brokkoli/blomkål.

Kveldskos er ofte en avokado.

Utskeielser er det litt av, og det blir gjerne litt mørk sjokolade og peanøtter.

Ingen melkeprodukter, så magen er stort sett bra.

Dette ser ikke så gærn't ut, så da mangler jeg trim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.