torsdag 21. oktober 2010

83,1

Som ukene flyr! I dag kom innbydelsen til årets julebord på mannens arbeidsplass.
Det nærmer seg. Det har gått nesten ett år siden sist, og da var jeg 110% sikker på at jeg skulle ha fine klær i minst 2 mindre klesstørrelser neste gang. Det skjedde ikke.

Hvor mye kan gjøres på 7 uker? Teoretisk sett ganske mye, men i praksis?

Helsa har plaget meg ganske lenge nå. Rygg, hofte, bekken...... og så ble jeg forkjølet i forrige uke. Den er heldigvis på retur, men rygg/hofte er det verre med. Jeg klarer ikke å få gjort øvelsene mine, og det var veldig vondt etter forrige behandling. Neste uke er det på'n igjen, og da kommer jeg antakelig til å gi etter om det blir snakk om sykemelding. Jeg trenger det. Det har vært for mye nå en stund. Ja, bare noen få dager altså, jeg ser ikke for meg uker..

I dag falt den første snøen, vinteren 2010/2011. Bilen har tatt piggskoa på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.