mandag 4. oktober 2010

83,2

Uhu..nesten 4 kg feil vei..
Rygg/hofte/bekkenområde er fortsatt vondt. Kiropraktor snakker om bekkenløsning oppi alt det andre. Men det er jo noe som er hormonelt betinget, trodde jeg? Jeg hadde ikke noe slikt da jeg var gravid for nærmere 30 år siden, så hvorfor nå? Pga. hormonforandringer i overgangsalderen? Jeg tar ingen hormonpreparater, kun masse vitaminer og mineraler, omega3 og lykkepiller! Men det må jeg ha, ellers så er jeg ikke til å ha i hus..

Jeg jobber, og vegrer meg mot sykmelding. Kanskje det er dumt. Jeg bør ikke sitte, men ligge, stå, gå og gjøre øvelser.

Jeg vil også fort ned noen kilo og river meg i hårtustene og grubler på hvordan jeg skal klare å finne fokus til det.

Snille mannen min har kjøpt Zumba-DVD til meg. Jeg har sett filmen, hehe.. og skal nok kanskje klare å få til noen av de enkleste trinnene når jeg blir litt bedre i ryggen.

Nå er det natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.