tirsdag 11. januar 2011

Skjerpings

Jeg liker ikke den nye vekta, men jeg har vært der. Den sto på gulvet og hylte 86,1 kg, og blinket 3 ganger, akkurat som om den flirte hånlig. Æsj. Jeg vet ikke om jeg vil høre på den, men ett eller annet bør jeg jo ha å forholde meg til.

I går gikk det ganske greit med etinga, og i dag har det også foreløpig gått greit. Jeg har spist en boks med kalkunsalat + 1 ts rømme, og det er jo for lite fett, men jeg tør ikke å spise mer rømme, så jeg burde ha tømt over litt olje. Jaja.. jeg skal spise stekt flesk og blomkålmos til middag, så det blir vel fett nok.

Kanskje jeg skulle skjerpe meg litt med å ta bilder av det jeg skal spise.. skal prøve å huske det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.