onsdag 28. mars 2012

62,7

Magetrøbbelet ble bedre da jeg kuttet jerntilskuddet, men varierer fortsatt med hva jeg får i meg.  Derfor unngår jeg de fleste melkeprodukter og hvetemel. 

Nå sliter jeg mest med å få i meg nok mat, en merkelig opplevelse.

Det er gøy når skrotten blir så liten at den sklir inn i str. 38 eller M i klesbutikkene :-)  får jo litt dilla da.

Dilla behøver ikke å bli så dyr på eBay, hehe.. og så er det jo alltid salg på klær i disse størrelsene.

Nå sitter jeg og klør meg i hodet for å finne på diverse mat og middager til påske.

2 kommentarer:

  1. Hallo, hva har skjedd her mens jeg var borte? Dette er jo helt utrolig fantastisk flott!

    62,7 kilo - går det an???

    Tre ganger tre hurra for deg!!!


    Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne … Dette var så fint å lese. Skulle ønske jeg kunne gi deg en god klem!

    Hilsen en frue som sliter, men som ble inspirert av at du viser det er mulig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for besøket i bloggen min, hyggelig kommentar og alt sammen. Fint at du er innom igjen :-)

      Jeg skjønner ikke heller helt hva som har skjedd, men du skjønner det at da jeg kom ned på sånn rundt 80 i fjor, så hang og slang det noe veldig rundt hele meg. Så jeg fikk først fjernet litt mageskinn før jul, og redusert litt på den nederste halvmeteren med pupper nå i vår. Disse operasjonene må ha stressa skrotten litt, for plutselig begynte det å løsne litt på vekta igjen, og nå er jeg faktisk helt fornøyd.

      Så det går an å stå stille i et par år eller noe, og så komme ned litt til.

      Det jeg trenger nå er muskler i kroppen.

      Tusen takk for gode tanker, og en klem tilbake :-)

      Slett

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.