mandag 15. mars 2010

Jeg gir meg selv et spark bak :-) 84,9 kg






Nå har jeg stått på stedet hvil i flere måneder uten å klare å få til noen skjerpings. Jo da, jeg er fortsatt glad for å ha klart å stabilisere meg og ikke fyke opp igjen, men nå er det på tide å gjøre noe mer.

Jeg kunne tenke meg å gi meg selv et lavkalori-spark. Dette er altså dag 1 på prosjektet.

Selv om jeg godt kan like å lage ordentlig mat så trenger jeg å surfe litt innimellom, slik at denne dagen bare ble ferdigmat.


Mat frem til kl. 17

kl 08 1/2 pakke Wasa ferdigsmurt knekkebrød
kl 10 samme
kl. 11.30, 1 rett-i-koppen-tomatsuppe
kl. 13 1/2 pakke Wasa ferdigsmurt knekkebrød
kl 15 samme

dvs 450 kcal før middag.



------
Middagen i dag var kjempegod!
Fisk Cordon Bleu.
Det var 320 gram i pakka. Innhold 220 kcal pr 100 gram. Dvs 176 kcal i hver av de 4 bitene.
Jeg spiste 1 av dem med litt grønnsaker (Ferdig blanding av brokkoli og gulrøtter)
Mannen spiste 2 og katten tok den siste :-)



Innholdet i middagen min var da kanskje oppe i 250 kcal. Det er jo ingenting.

Jeg har da fått i meg bare 700 kcal hittil i dag.


Kveldsmat/kos i 19-20-tida var
1 avocado, veid opp til 125 gram, dvs. 245 kcal, og
1 gulrot, 70 gram = 28 kcal

Alt matinntak i løpet av hele denne dagen er da oppe i ca 1000 kalorier.

Dette er jeg jo nødt til å gå ned i vekt av?

taim vill sjåv-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.