tirsdag 27. september 2011

78,5

Deilig :-)  endelig løsnet det litt og jeg kom under 80. Hele våren og sommeren så sto det stille eller gikk feil vei. jeg ble frustrert.

Jeg må bare innrømme at:
I vinter/vår gikk jeg på en smell og ble sykmeldt.. angst og depresjon. Medisin  var sykmelding og piller (Tovlon) som førte til vektøkning og elendig alt sammen.
Jeg kuttet ut Tovlonen og tok meg et par glass rødvin :-)  det var mye bedre.
Så fant jeg frem røyken som hadde lagt på hylla i 5 år og fyrte løs...
Resultat ble en nedgang på noen kilo og mye bedre psyke.  Tilbake i full jobb ettter sommerferien.

Har noen utfordringer med den dumme røyken nå. Ønsker bukplastikk, men må da altså slutte først. hmm....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.