mandag 20. februar 2012

65 kg og egentlig ferdigslanket BMI: 23.88

Så viser vekta bare knøttlille 65 kilo, og jeg har gått ned 52 kg siden august 2008. Pluss enda 7 kg ra jeg var på mitt aller tyngste for noen få år siden.

Forandringen på kroppen er kjempestor, men jeg ser det mest på bilder, for det er veldig vanskelig å forholde seg til en så stor forandring.  I alle fall inni hodet...  skal jeg prøve noe tøy, så begynner jeg alltid på flere størrelser over det jeg trenger, og tenker fortsatt at jeg ikke gidder å gå inn i den butikken, for der er det bare barbie-tøy..

Klesskapet mitt er nesten tomt, og jeg må snart fornye meg litt.  Truser... det har jeg ikke kjøpt på 50 kilo.  Tenk dere hvordan det ser ut, kniis... :-)

Mat har blitt enkelt, og det går kun i lavkarbo, unntatt når jeg må være med på ett eller annet. Da spiser jeg det jeg får, men aldri mer enn maks halv porsjon.  Lavkarboverden har jo så mye mer spennende og deilige retter å tilby, og det er lett å ta med på reiser og tilpasse over alt.  Nannahs supergode knekkebrød er et must, og ost får man kjøpt alle steder. 

Jeg føler meg ovenpå nå, men vet at det kan være høyt å falle, for det har jeg gjort før.  Derfor planter jeg beina på jorda og klamrer meg fast med ukentlige veiinger og full fokus på hva jeg stapper i meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.