mandag 31. mai 2010

84 kg

og magetrøbbel.

Det straffer seg med utskeielser. I helgen har jeg spist lite, men feil, bl.a. is.. og is inneholder melk, og melk tåler jeg dårlig.

Vekta sitter klistret.

Jeg hadde planer om å steke flere vaffeldingser, evt. å steke hele røra i langpanna eller muffinsformer, men har ikke hatt ork. Det har vært hus og hage i helga, og endelig er det kommet blomster i kasser og krukker. Drivhuset er like fullt ennå, men det skyldes at jeg priklet stemorsblomster i går, og satte inn noen bøtter med tomater og spaghettigresskar. Resten av tomatplantene blir stående ute i sine rosa plastbøtter fra Europris. Det var billigere med plastbøtter enn med blomsterpotter.
(Har bora huller i bunnen altså)

I dag har jeg alvorlige planer om å få plantet på gravene. Der pleier jeg å bruke veldig mange penger, men i år har jeg lyst til å prøve den nesten gratis-metoden og plante blomster som jeg har sådd selv. Foreløpig har jeg bare masse asters og tagetes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.