onsdag 28. juli 2010

82,9

Jepp :-) Jeg kjente nok at vannet forlot meg i går. Deilig det.

Gårsdagen gikk etter planen, og nå er det ny dag og nye muligheter igjen. 3 bokser med salat i dag også, og kanskje et glass rødvin til kvelden. Masse vann! Det blir nok også masse av både te og kaffe. Jeg drikker sikkert minst 2 liter tynn te pluss noen kaffekopper, men det har jeg ikke tenkt å bry meg om.

Jeg tester egentlig ut Atkins induksjon uten å ta hensyn til kunstig søtstoff, koffein og alkohol. De reglene er jo så strenge at de kan ta motet fra noen og enhver. Er spent på hvor lenge jeg klarer å følge planen min som egentlig er ca et par uker med dette opplegget. Fristende med en liten 5-kilo nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.