tirsdag 27. juli 2010

83,9

Ny dag og nye muligheter!
Gårsdagen gikk helt greit. I dag har jeg mekket 3 salatbokser hvorav 2 er med meg på jobb. Det er hele dagsrasjonen som består av ca 300 g salat og 200 g stekt kjøttdeig og noen fetaostbiter. Det er en liten klatt med dressing i hver boks.
--
Formiddagen ble lang, men så smakte det godt med en av salatboksene til lunsj. Gleder meg allerede til den neste.

I dag må jeg handle inn mer salatgrønnsaker.

------
Sånn, da var 3. og siste salatboks fortært kl. 18, og jeg er fortsatt sugen på noe å tygge på. Har ikke drukket noe vin i dag.

Etterpå skal jeg kutte opp en haug issalat, reddiker, stangselleri og paprika slik at jeg har det klart til å legge i nistebokser resten av uka. Det må jo klare seg i kjøleskapet de få dagene. (har ikke tid til alt det dillet om morgenen) Jeg gjorde 3 bokser helt ferdig med en ss seterrømme i bunnen og salat m/stekt kjøttdeig oppå. Veldig godt. 1 litermål med slike salatgrønnsaker er ca 330 gram. Det holder til 1 dag.

Kanskje jeg skal sjekke en stick i kveld for å finne ut om jeg er i ketose?
Som sagt, så gjort, men det var negativt. Kanskje jeg har drukket for mye i dag, eller kanskje det tar noen dager, jeg vet ikke.

2 kommentarer:

  1. Så flott at du er i gang - med ny giv! Supert!

    *krysser fingrene for deg*

    SvarSlett
  2. Takk for det, kjære fru Løvetann :-) Jeg tar en dag om gangen, og så får vi se..

    Krysser fingrene for deg også.

    Klem fra Sissel

    SvarSlett

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.