mandag 26. juli 2010

84,2 - etter ferien

I går stekte jeg noen kyllingfileter i tynne skiver, med masse krydder. Dette satte jeg inn i kjøleskapet.

Før jeg dro i dag så kuttet jeg opp 300 g blandet salatgrønnsaker og tilsatte 2-3 never med kylling. Dette fordelte jeg i 3 engangsbokser og tok med meg to av dem på jobb. I hver av boksene hadde jeg oppi ca 1 ss dressing.

Det ble ingen boks til frokost, men jeg tok en til lunsj. Nå lurer jeg på hvor lenge jeg går på den. Neste boks blir kanskje i 2-tida?

--
Ja, den andre salatboksen spiste jeg opp ca kl 14.30 og den siste ca kl. 18. Det gikk greit. Jeg har også bestemt meg for å drikke litt vin, så det ble 2 glass rødvin. Dette er for at jeg skal slappe litt av og ikke fyse på alt mulig annet på kvelden.

Alt i alt så er jeg nok trygt innenfor både 15 og 20 g kh denne dagen.

Nå har jeg stekt 1/2 løk sammen med 800 g kjøttdeig. Dette står bare i en bolle i kjøleskapet slik at jeg kan lage salat i morgen tidlig også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.