søndag 11. juli 2010

Søndag

I dag har jeg ikke vært på vekta pga. at vi nettopp kom hjem fra campingen.
Maten har vært helt begredelig et par dager..

Jeg fikk selvsagt ikke tatt kontakt med noen ang. mine plastikkønsker, men har jo tenkt masse på det lenge. Det eneste riktige er faktisk å ta seg selv hardt og alvorlig i nakkeskinnet og virkelig få av seg 10 kg i løpet av sommer og høst. Da vil det passe bedre å legge seg under evt. kniver og nåler.

Nå hadde jeg tenkt å slenge sammen en porsjon med Nannas supergode lavkarboknekkebrød fra lavkarbo.no, men så kom dessverre isbilen først..

Litt senere på dagen:
Nå står det to brett i ovnen :-)

2 kommentarer:

  1. Det er ikke lett, kjære SIssel O.

    Veien fram til målet er lang og terrenget ulendt. Masse kneiker, snublesteiner og tornebusker. Vanskelig å finne den smale (!) stien vi må følge.

    Jeg håper du finner frem til kreftene og fokuset inne i deg, så du klarer å være konsekvent og målbevisst. Du har jo virkelig gjort det før, så du vet jo at det er mulig.

    Stor klem fra fru Løvetann

    SvarSlett
  2. Takk for gode ord :-) Det er virkelig ganske ulendt terreng her for tiden.

    Klemmer tilbake :-)

    SvarSlett

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.