lørdag 11. september 2010

80,4

Jeg trodde at jeg skulle være langt under 80 i dag, for jeg følte meg fullstendig tom på morgenen. Så elendig er det lenge siden jeg har vært, men jeg tok meg en dusj og fikk på meg noe rent tøy mens jeg spiste et par Imodium comp for å stoppe diareen.
Så kom jeg meg på kjøpesenteret og handla litt nødvendigheter, men ikke noe undertøy eller annet til meg. Det får være til neste gang. Jeg handlet nye madrassbeskyttere og urtete pluss litt garn.

Inne på senteret følte jeg meg svimmel og rar, og etter en tur på do så vaklet jeg bort på en kafé og kjøpte meg horn med ost og skinke + en cola. Helt idiotisk, men jeg følte at det hjalp litt.

Nå har jeg kommet meg hjem og det er tryggere. Jeg har hatt slike perioder før, og trodd at det er sånn laktoseintoleranse eller noe, så har jeg unngått melk i månedsvis, men så har jeg glemt meg bort igjen.

Influensasymptomene har lettet litt, men det kan godt være at jeg har blitt smittet av noe på jobben. Jeg jobber sammen med mange småbarnsforeldre, og de har barn i barnehagen med stadig sykdom som de drar med seg på jobb..

1 kommentar:

  1. Nå har du i alle fall søndagen til å komme deg på. Håper du er bra igjen og med vekt under 80 på mandag morgen!

    *krysser fingrene og er spent*

    SvarSlett

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.