søndag 26. september 2010

Fortsatt rygg..

Au, kan nesten ikke huske at ryggen har vørt så plagsom før. Jeg er jo nesten invalid jo. Dusjing og påkledning er et mareritt. Mat til katten ble avlevert kastet på gulvet, stakkar pus.
Nå håper jeg at neste kiropraktortime til tirsdag kan hjelpe litt mer, for etter de to første timene føler jeg meg bare verre. Jo da, jeg burde kanskje fått en sykemelding, men er jo ikke syk, eller er jeg? Det beste hadde vel vært å rusle litt forsiktig rundt og tatt det veldig med ro.

Vekta har jeg visst ikke tenkt noe på de siste dagene, og i dag var den faktisk 81,7 igjen. Det bekymrer meg ikke, for jeg skal nok få den under 80 så fort jeg kommer til hektene igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.