fredag 10. september 2010

81,4

Hva skjer? Gårsdagens matinntak var slik:

5 dl salat besto av issalat, paprika, kylling og seterrømme.
4 "ostekjeks" av Kavliost m/skinke med Tine smøreost og kyllingskinkepålegg på.
1 glass rødvin

Mye væske. Jeg drakk vel ca 1 liter kaffe og 2 liter te.

Antakelig sov jeg litt dårlig, sto opp tidlig, og tømte ut for lite væske i løpet av natta.

Hvis jeg skal lete etter feil så kan det kanskje være noe med melk/fløte i kaffe/te, men jeg burde jo ha litt karber å gå på med det lille jeg har spist.

- - -

Fy flate, for en dag! Jeg har vært elendig i dag, og omtrent bodd på do.
Da jeg kom hjem fra jobb så spiste jeg et par ostekjeks og ble skikkelig kvalm og krøp til sengs med store magesmerter. Ventet på at det skulle gå over og fløy mange ganger frem og tilbake mellom soverommet og badet. Ubeskrivelig, huff.

Nå ser det ut til å snart være tomt og jeg har stått opp og laget meg en kopp te. Jeg må visst huske på at jeg kan reagere sånn på melkeprodukter, men jeg vet ikke. Det kan jo også være noe virus. I tillegg til mageproblemene så føler jeg meg også forkjølet og syk.

Dette kan godt forklare vektøkningen siste døgn, at jeg kan ha blitt oppblåst og litt forstoppet, før det løsnet i dag. Skal bli spennende å se i morgen tidlig.

Må opp tidlig og begynne på alle de tingene jeg skulle ha gjort i kveld, men satser på at jeg rekker en liten handlerunde i alle fall. Trenger så inderlig et par nye BHer, da de gamle er altfor slakke.

Husarbeidet løper ikke av, så det kan jeg gjøre i hele neste uke...

2 kommentarer:

  1. Det skal visst ikke være lett, Sissel! Det er jo en veritabel hinderløype vi prøver å komme oss gjennom.

    Det går jo influensa mange steder i landet, så det kan også være en mulig forklaring på at du føler deg forkjølet og syk? Jeg håper du er bedre i dag (lørdag), så du kan få litt positivt ut av helgen. Og krysser fingrene for at vekta er gått ned!

    SvarSlett

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.