torsdag 16. september 2010

81,4

Langt over 80 igjen...
Vondt i ryggen.
God fårikål..

Sånn, en halvtime i boblebadet med glovarmt vann. Nå kjennes ryggen mye bedre for en stund.

Jeg blir faktisk litt sur, oppgitt og demotivert av å henge fast på over 80, nesten uansett hva jeg gjør. Greit, i dag har jeg spist et dobbelt rundstykke med salat og roastbiff siden jeg var ute i lunsjen, men så har jeg hatt en porsjon fårikål til middag og ikke noe mer. I morgen viser nok vekta enda mer. Jeg vil ikke stresse noe med det så lenge jeg sliter sånn med ryggen. Det er bare korsrygg/lumbago, og det går seg til etterhvert. Av og til må jeg ha noen behandlinger når det er slik, men det passer jo aldri med ting på programmet.

Høres virkelig ut som en gammel og sytete dame nå, æsj. det er ikke meningen :-) Nå skal jeg krype opp i min gode stol med strikketøy og tekopp. Kanskje det kan bli et glass med rødvin senere, hehe.

1 kommentar:

  1. Av og til må vi gi oss selv litt rom og hvile fra de kravene vi pålegger oss selv. Det høres ut som du er i en sånn periode nå? Det høres ut som ryggen må få første prioritet nå og dietten andre? Lykke til!

    SvarSlett

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.