fredag 23. april 2010

Dag 13 på GO123

Uforandret......
Senere i dag kommer det en kakeutfordring. Skal-skal ikke-skal-skal ikke..........
og jeg gikk rett i kakefella:
2 striper med sånn gjærbakststang med vaniljefyll + 1 kule pistasjis og 1 kule tricolor-is + noen nonstop.
Senere vet jeg ikke hva som skjedde. Jeg fikk et anfall, sukkerangst? Svetten piplet, jeg skalv og måtte ha noe mat. Kjøpte løvstek i pitabrød med alt tilbehør og jafset i meg nesten halvparten. Kastet resten. Stappmett.
Stønn!!

2 kommentarer:

  1. Nei, det er jammen ikke lett! Jeg har også ramlet utpå litt i det siste. Men gjort er gjort og spist er spist. Vi får bare børste støvet av knærne og reise oss opp, gå videre på denne stien med freidig mot.

    Håper du har en fin helg!

    SvarSlett
  2. Hei :-) Takk for koselig kommentar! Godt å høre at man ikke er helt alene på galeien. Det var en fæl dag matmessig, og vekta gikk jo opp med over en kilo..

    SvarSlett

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.