mandag 19. april 2010

Dag 9 på GO123

Vekt er bare tull i dag også. 82,1 på den gamle og 82,8 på den nye. Differansen er mindre, men jeg ser ingen grunn til økningen fra i går på den gamle.

Jeg holdt meg strengt til planen i går også, og hadde kun en liten bolle med grønn salat i tillegg. Det er umulig å legge på seg av dette.

Nå kjenner jeg det godt på klærne! I går prøvde jeg en bukse som jeg kjøpte i fjor, men som ble lagt bort pga. altfor liten. Den passet :-) Nå må jeg bare finne symaskinen og legge den opp litt. Jeg kjenner (og ser) også en masse slaskete hud/flesk på magen :-( men det er jo ikke så merkelig etter en så stor nedgang som jeg faktisk har hatt i løpet av de siste par årene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.