torsdag 15. april 2010

Dag 5 på GO123 - 81,0 kg

Det kom noe i veien for kuren min i går, nemlig klubb på kvelden. Jeg fulgte opplegget på dagen, slik at jeg hadde to shaker, og så spiste jeg en porsjon med sheperds pie + 1 rundstykke + 2 glass vin på kvelden. Det gikk som det måtte, men jeg er glad for at det bare ble 3 hekto i revers.


Denne dagen har gått veldig greit. Jeg har holdt meg til planen, bortsett fra en pose rett-i-koppen-tomatsuppe som jeg spiste halvparten av i lunsjen på jobb. Det er så greit å ha noe der som ikke noen legger merke til. Dette kostet meg et sted mellom 50 og 90 kcal. Det er ubetydelig.

Dagens meny var derfor:
Frokost og i løpet av arbeidsdagen: 2 smoothier
"Middag": kyllingsuppe
Aftens: 1 sjokoladenøttebar

Det er greit å blande 2 poser med smoothie ferdig i en termos. Den holder seg kald og god i løpet av arbeidsdagen så jeg bare kan ta meg litt av gangen.

Er jo litt spent på vekta i morgen, siden jeg hadde gått opp 3 hekto fra i går til i dag. Jeg KAN jo ikke la være å gå ned når jeg lever på slikt pulvertull.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.