lørdag 17. april 2010

Dag 7 på GO123 - ? kg

Ja, se på dette.. huff!
Det som er bra, det er at jeg IKKE har skeia ut, men holdt meg strengt til planen. Derfor så har jeg ikke gått opp i vekt siden i går. Historien er:

I går konka vekta. Den viste bare ERR i tallfeltet sitt. Den fikk så et nytt batteri.
Det ble sikkert litt dumping og skumping i vekta med batteriskiftet og kanskje det var forklaringen på at vekta økte med over 2 kg i samme øyeblikk den fikk nytt batteri.

Jeg likte slett ikke dette og mente at vekta var ødelagt, så jeg dro til Jernia og kjøpte en ny vekt. Det som skjedde da var at den aller nyeste vekta viste 1 kilo mer enn den gamle med nytt batteri.. så hva gjør jeg nå?

Jeg liker ikke den nyeste vekta i alle fall! Så den dytter jeg lengst under skapet og setter den gamle på plass.

Nå bør jeg vel egentlig også rette opp alle de andre vektopplysningene som jeg har lagt inn her, men det blir for dumt. Jeg bare fortsetter herfra med dagens vekt med nytt batteri, altså 82

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.