søndag 18. april 2010

Dag 8 på GO123

I dag skriver jeg ikke vekt i overskriften, for dette er jo bare tull. Den gamle med nytt batteri viser 81,4 og den nyinnkjøpte viser 83.

Ingen utskeielser i går heller, så dagen ble vellykket. Jeg spiste en liten bolle med salat i tillegg til de 4 GO123-måltidene.

Planen min er foreløpig å holde på en uke til, t.o.m. lørdag 24. april, men egentlig ønsker jeg å ta enda en uke. Da må jeg i så fall handle inn noe mer, for den første kassa har vi delt likt, mannen min og jeg. Han har riktignok spist en ordentlig lunsj hver dag i tillegg, men det har gått veldig greit. Det minker drastisk på kosemagen (les:ølvomma) nå :-) Han har ikke store magen, og han er ikke mye overvektig, men det lille han har legger seg jo der, typisk. Jeg synes han har vært veldig flink som har holdt ut sammen med meg denne uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.