mandag 26. april 2010

Jeg er reklamepåvirket og lettlurt.

Dag 14 på GO123? Det stemmer vel ikke helt, siden jeg sprakk skikkelig på fredag og ikke klarte å hente meg inn igjen i helgen. Det ble ikke så veldig store utskeielser, men likevel galt.

Dagens morgenvekt var 83,6 (på den gamle vekta med nytt batteri)

I dag har jeg med meg 2 smoothies på jobb, og så får jeg se hvordan det går.

I løpet av dagen har jeg sittet og lest litt på nettet innimellom, og studert litt på Alli

http://www.alliplan.no/index.html

Må jo si at det også er litt fristende å prøve. Blir jo lei av å kjempe så veldig for å gå ned resten av overvekta. Jeg skulle så veldig gjerne ha klart å nå målet mitt til en forandring :-)

Jeg kan jo ikke kombinere GO123 og Alli altså! Da må jeg heller gå over til vanlig mat i moderate mengder. Kanskje jeg skulle tørre å prøve med litt meieriprodukter igjen? Det vil jo fort vise seg om laktoseintoleransen er der eller ei. Jeg skal vel sitte noen timer på ramma pga. Alli likevel...

Nå bare tuller jeg i grunnen, men dagdrømmer kan være så mangt.

tilbake til arbeidet :-)

Da arbeidsdagen var slutt så tok jeg en liten sving innom apoteket. Så rart at det fulgte med meg en boks Alli hjem.. Da ble det ikke noen flere GO123-produkter i dag, men heller en liten porsjon med pasta og kjøttsaus. Det ble også et lite aftensmåltid bestående av brødskive med ost. 1 Allitablett før hvert av måltidene.
Nå har jeg bare ventet på eksplosjon og innflytting på do. Har hatt meg en tur dit, men merker ikke noe mystisk. (Leste et sted på lavkarboforumet at man nærmest tømmer seg ukontrollert og diverse litt udelikate beskrivelser.. men jeg tåler da det)

Og ja, jeg endrer overskriften, for det er ikke riktig å kalle dette en GO123-dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.