tirsdag 31. august 2010

80,6

OK, men så er det klubb i kveld....

2 kommentarer:

  1. Oooooh, so close!

    Du? Det er kanskje ikke verdt å la klubbkvelden ødelegge dette? Det er vel noen gode alternativ du kan ta med som er ok for deg å spise?
    Fet ost, selleristilk, avokado?
    Baconkrisp?
    Lavkarbolapper med smør og rikelig med lekkert kjøttpålegg?
    En salatskål bare til deg som er ekstra lekker, med dressing og grønt dryss over?
    For det er vel DU og DITT MÅL som er viktigst nå?

    Håper ikke du tar det jeg skriver ille opp, kjære Sissel! Jeg har bare så lyst til at du skal komme deg undet 80-tallet, og nå er du så nær så nær så nær …

    God fornøyelse og klem fra frua

    *krysser fingrene*

    SvarSlett
  2. Hmm. ja.. nå er jeg litt spent. Maten var grei: ost og kjeks, stangselleri, paprika og druer. Jeg spiste to selleristenger, et par paprikaskiver og noen ostebiter, helt ok. og noen glass med vin...... får se i morgen, hihi..

    SvarSlett

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.