mandag 2. august 2010

80,7

Hm.. opp 2 hg?

I går morges gjentok 80,5 seg.

Dagen i går gikk helt etter planen matmessig, men så ble det 3 eller 4 glass med hvitvin på kvelden. Kanskje det har noe å si?

Det kan også være at skrotten strever med å stabilisere seg etter vanntapet i forrige uke.

Uansett: forrige mandag startet jeg på 84,2 og denne mandagen var det 80,7. Det er en nedgang på 3,5 kg første uka. Det er helt fantastisk :-)

Jeg har planer om å tillate meg et glass vin hver dag om jeg har lyst på det. Trenger litt vintrøst når jeg sitter der og sørger over alle de gode tingene jeg nekter meg selv for tiden, hehe.. jeg lider ingen nød.

Nå har jeg surfet en tur rundt på vinmonopolet.no og sjekket innholdet av karber i vinene mine. De ligger på ca 6 g sukker pr liter. Dvs. 0,6 pr dl. Ett glass med 2 dl vin er altså 1,2 g kh og ødelegger ikke noe karberegnskap.
--
I dag ble det ingen vin, men jeg ble så varm og sliten etter en tur med gressklipperen i kveld, så jeg drakk en boks med eplecider. Det er også helt OK, for den inneholder <0,5 kh pr dl.

Føler meg ganske hul i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.