mandag 23. august 2010

81,1

Hm. hvorfor det da?
Jeg spiste slett ikke for mye i går, men det kan være vann som gjør vekta høyere enn i går.
Eller kanskje det er det vanlige 2. ukes-spøkelset som er ute og rasler.

--
Det ble grei lunsj med salatboks i dag, men så var vi ute og spiste kinamat i kveld. Jeg plukket bare ut biffbitene og spiste sammen med noen av grønnsakene. Ingen ris. Det var litt saus som hang på, og den smakte kanskje litt søtt. Håper ikke det ble altfor galt. I morgen drar jeg til Oslo, og det kan bli litt av en utfordring med mat på veien og restauranter. Eller kanskje det går veldig greit hvis jeg ikke blir veldig sugen på alt.

3 kommentarer:

  1. De er seige og sta, disse kroppene våre. Men jeg har troen på at det skal gå nå.

    Hvis du går på Egon's eller tilsvarende kan du bestille rent kjøtt (indrefilet f.eks.) med saus og brokkoli/blomkål istdf. potet. Det virker som mange kaféer og restauranter klarer å håndtere dette uten å bli forvirret. ;-)

    Jeg tror det er ganske mye sukker i kinamatsausene, så vektoppgangen din er sikkert bare bundet vann på grunn av det.

    Lykke til med Oslo-turen! Med nok fett og vann skal du nok klare å holde suget i sjakk.

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Jeg tror at disse kroppene våre er ganske like, og reagerer ganske likt på det vi får i oss. Enig med deg i det med restaurantmiddag, mmm... nam.. var på Fridays og spiste en fantastisk nydelig biff med grønnsaker. Ingen problem å slippe potetene der.

    SvarSlett

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.