søndag 29. august 2010

80,9

I går spiste jeg:
En ca 3 dl boks med blandet salat fra butikken, pluss 2 ts seterrømme.
5 "ostekjeks" fra mikroen med smøreost.
3 salatblader med reker og majones
3 bokser cider m/jordbærsmak og nesten ikke karber
3 glass hvitvin
1 dl nøtter

Dette ser jo helt fælt ut, men hyggelig var det også :-)

--

I dag har jeg spist wn blanding av tomat, løk og skinke, med fetaost og en rømmeklatt til frokost.

Senere har jeg bakt noen oopsierolls (fra lavkarboforumet) med pepperost. Spist 2. nydelig.

2 kommentarer:

  1. Og i morgen begynner en ny uke - med suksess for oss begge!

    SvarSlett
  2. Det er sikkert og visst :-)
    Med fare for mulig overtidsjobbing i morgen så har jeg nå ordnet med to salatbokser til å ha med i morgen. Så faller jeg ikke for noen evt. pizza i alle fall. Hvorfor er det alltid pizza på overtid? Dumme greier, men baguetter er jo ikke bedre.

    SvarSlett

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.