torsdag 26. august 2010

80,8

Ja ja, det gikk jo greit på Osloturen da.
Jeg spiste egg og bacon til frokost, salat til lunsj og biff m/brokkoli til middag.
Det er ikke så vanskelig.

Det ergrer meg jo litt at det kun serveres brød som møtemat. Var på et stort møte og fikk en slags lunsj med digre baguetter og slike ting, fylt med salatblader, tomat og bitte litt kjøttpålegg. Det var fullstendig uaktuelt for meg å forsyne meg med slikt. Heldigvis så var det ikke langt til nærmeste restaurant med salat på menyen.

1 kommentar:

  1. Så flink du har vært, da! Det viser seg at vi kan klare det, om vi er bestemte nok på det. Lurt å gå ut og kjøpe seg lunsj istedenfor å innta mat som er helt feil for deg.

    Og innsatsen gir jo resultater på vekten! Jeg gleder meg til du kommer under 80 kilo … ikke lenge til nå!

    SvarSlett

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.