tirsdag 17. august 2010

Oi..

Jeg må være verdensmester i å legge på meg fort. Etter en perfekt mandag uten noen utskeielser så besteg jeg vektmonstrumet på badegulvet i dag tidlig. Altså, jeg hadde vel et håp om at det hadde forsvunnet litt vann og at det ikke var langt ned til noe 2-tall, men nei da. Det sto og lyste mot meg 84,9 kg i dag.

Jaja, da er det i alle fall nok å ta av når jeg begynner på ny runde med atkins-induksjons-inspirert kost for en uke eller to.

Plan for dagen: før kl 17: 2 bokser salat med rømmeklatt og stekt torsk. det er ca 5 dl salat og ca 200 g fisk.

--
æsj.. er jeg kresen som ikke likte å ha kald fisk i salaten? Det var så kvalmt, orket så vidt under halvparten av nista i dag.

Dagens middag var kyllingfilet og sjampinjong i wokken, tilsatt en liten fløteskvett. Det har gått veldig greit.

Nå har jeg laget et par bokser med salat til i morgen: 5 dl salat, 2 kyllingfileter. fordelt på 2 bokser og med 1 ss creme fraiche i hver boks. Kjenner at jeg har bedre lyst til å spise disse.

2 kommentarer:

  1. Ups! Det var litt av et hopp opp! Men det meste er jo selvfølgelig vann.

    Mist ikke motet, kjære SIssel O. Så flott at du skriver "da er det i alle fall nok å ta av" - det var en riktig innstilling! :-)

    Nei, kald fisk er ikke godt i salat. Du er ikke kresen, det var nok bare en litt dårlig idé. Kanskje du skal gå inn på lavkarboforumet og lete etter "lunsj" for å få idéer til bedre medbragt mat?

    SvarSlett
  2. Kjære fru Løvetann :-) Tusen takk for omtanken ♥

    Takk for tipset om å kikke etter lunsjretter på lavkarboforumet :-)

    Nå har jeg sittet og lest en stund og funnet ut at jeg skal bake noen oopsier i morgen. Det må jo være godt til salaten. De er praktiske og greie, og jeg har bakt slike mange ganger.

    Nannahs knekkebrød er også en favoritt, men jeg klarer ikke å stoppe å spise, så jeg tør ikke å bake slike akkurat nå.

    Vann er et stadig problem, dvs. at jeg samler vann. Det kan selvsagt være syklus, selv om jeg har sluttet med sånt. Eller om det er alderen (!) nei da. Men det er veldig viktig å drikke masse, kjempemasse.

    SvarSlett

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.