fredag 19. mars 2010

81,8 kg :-)

God start på dagen.

I dag kutter jeg ut magerosten på knekkebrødene og går over til kaviar. Det er 430 kcal i 100 gram Mills kaviar, men jeg trenger jo bare 1 ts på hvert knekkebrød. Det gjør ingen forskjell.

Jeg må bare innse at jeg ikke tåler melk, evt. laktose. Slet jo litt i går kveld.

Dagens:
kl. 08 1 knekkebrød med kaviar og krydder
Samme kl. 10 og kl. 13
Lunsjen var en suppepose.
Kl 14 blir det vanskelig å unngå fredagskake.... men det gikk på en måte greit. Jeg tok en bit på størrelse med en fyrstikkeske. Det var en slags sukkerbrød med melisglasur. Ikke spesielt godt heller.

Etter jobb i dag ble det ingen middag, men en avocado. Senere i kveld skal jeg ut. Da er jeg redd for at det kan skje både mat og drikke. Skal man leve eller ei? Helst ville jeg hatt en rolig helg hjemme, men det er jo ikke mulig å stenge av alt som er sosialt. Jeg får håpe at det ikke ødelegger hele det gode resultatet denne uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.