torsdag 18. mars 2010

82,2 kg eller 81,9 kg :-)

I dag ble ikke vekta enig med seg selv, og må vel ha et møte med de involverte parter i løpet av dagen. Det er mulig at den vil ha nytt batteri?

Det var jo kjempehyggelig med en vektnedgang i dag også, og 1-tallet var ekstra morsomt å se.

Før middag i dag har jeg spist 2 stk. Wasa multigrain m/smøreost og 1 pakke Wasa ferdigsmurt i tillegg til lunsj-suppe-rett-i-koppen-tomatsuppe.

Dagens middag var mørbradbiff, sopp, vårløk, spinat og løk i wok med en pose shop suey woksaus fra Blue Dragon og litt ris. Det var ganske godt. Kjøttet veide 400 gram og ellers var det 1 vanlig løk, litt av det andre og tilsammen 1 dl ukokt ris. Min andel ble nok snaut 1/4 av dette og jeg regner med at måltidet kom under 400 kcal. Da kan jeg trygt kose meg med en avocado i kveld også. Det ble ikke tid til å veie og måle alt skikkelig, men jeg er rimelig sikker på at det er ok.

Klarer jeg denne kvelden også, så er det 4 dager på 1000 kcal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.