tirsdag 16. mars 2010

83,5 kg





Altså: i går morges var vekta 84,9 og i dag var den 83,5
Nå skal det jo sies at det var nok bare en topp/vann som gjorde den så høy i går morges, men likevel morsomt at det forsvant noen hekto første døgn :-)

Det har gått greit så langt i dag. Hittil har jeg spist
kl 8 1 knekkebrød med magerost m/skinke = ca/maks 75 kcal
kl 10 1/2 pakke Wasa ferdigsmurt knekkebrød = 85 kcal
kl 11.30 1 Rett-i-koppen nudelsuppe m/chili, ingefær og koriander = 91 kcal
kl 13 1 knekkebrød med magerost m/skinke = ca/maks 75 kcal
kl 15 1/2 pakke Wasa ferdigsmurt knekkebrød = 85 kcal
Dette er bare 411 kcal før middag

Enda en middag som bygger på latskap og galskap:

Middagen i dag ble tacoskål med litt salat og ferdiglaget tacokjøtt fra Gilde, med 1 ts SantaMaria tacosaus. Det smakte helt nydelig.
Tacokjøttdeigen inneholdt 196 kcal pr 100 gram, og det var noe slikt jeg spiste. Tacoskåla, salaten og tacosausen kan vel ikke komme over 200 kcal. Jeg erklærer derfor middagen for å inneholde maks 400 kcal, og sum hittil i dag er da drøye 800 kcal.

Jeg kan da trygt spise en avocado utover kvelden, og samtidig holde meg rundt 1000 kcal denne dagen også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.