mandag 29. mars 2010

83,2 kg påskeferie

I går var det en nydelig dag med klipping av roser, hakking i snøen og vasking av terrasse. Da skjedde det en liten vaffelulykke. Jeg hadde en kartong med laktosefri melk. Det er jo bare så koselig å sitte ute i sola og steke vafler :-) men ikke så bra for vekta.

Jeg har også tatt sjansen på å bake Nannahs supergode knekkebrød etter oppskrift på lavkarbo.no og slike er virkelig farlige for meg. De er jo så utrolig gode at jeg ikke klarer å stoppe.

Min måte er å holde meg til en streng lavkaloridiett som helst er under 1000 kcal pr dag. Om jeg klater å sette den sammen uten for mange karbohydrater så er det jo ekstra bra. Det er sannelig ikke rom for mye utskeielser, men slik er det vel så lenge jeg ikke trimmer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.