onsdag 17. mars 2010

82,6 kg

I dag viste vekta 82,6
Dvs. at noe løsner, uansett om det er vann eller hva som helst.
Dette motiverer til å ta en dag til.

Dagen i dag har vært lik gårsdagen ang. maten i løpet av arbeidsdagen. Da har jeg fått i meg drøye 400 kcal før middagsmaten.

Jeg skal huske å drikke ekstra mye vann i dag.
------------
å ja, det vannet.. tok et par slurker, men det er visst et problem. Har drukket flere krus med kaffe og te i løpet av formiddagen, men det blir jo ikke helt det samme. "Te" er 1 tepose i 1 termokanne. Ikke rare teen, men det blir litt tesmak på vannet.

Nå er dagens middag passert, og jeg ligger fortsatt greit i løypa.

Middagen i dag var hjemmelagde burgere med rosenkål til meg og burgerbrød til mannen.. Burgerne var 400 g kjøttdeig som jeg blandet sammen med 1 hakket løk, 1 ss potetmel og en masse krydder. Delte deigen i 4 like deler og trykket ut burgere med en presse. Disse stekte jeg i et par ss meierismør.

Middagsporsjonen min utgjorde ca 340 kcal. Da har jeg altså god plass til en avocado senere i kveld. Utfordringen er om jeg klarer å holde meg til planen.

Jeg klarte det i dag også. Det har vært litt vanskelig med sultfølelsen i dag. Håper at det blir bedre i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alt er bedre enn ingenting :-)

Velkommen til min enkle blogg.